“Alo 153” 2022 Yılında 21 Bin 599 Çağrı Aldı
Erzincan Belediyesi çağrı merkezi, Alo 153 ve 444 9 024 Çağrı Merkezi ile vatandaşların sorunlarını kısa sürede çözüme kavuşturmaya devam ediyor.
Erzincan Belediyesi çağrı merkezi, şehir genelinde Belediyenin sorumluluk alanındaki sorunların çözümü ve aksaklıkların giderilmesi noktasında ve vatandaşların talep ve önerilerinin ilgi birimler tarafından değerlendirilmesi konusunda vatandaşların 7 gün 24 saat ulaşabildiği bir çözüm merkezi olmaya devam ediyor.
Vatandaşların kolaylıkla ulaşabildiği Alo 153 ve 444 9 024 Çağrı Merkezi’nde 2022 yılında 21 bin 599 çağrı cevaplanarak vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler incelenerek ilgili birimlere yönlendirildi.
Erzincan Belediyesi’nin ilgili birimlerince sorumluluk alanındaki her türlü konuda hassasiyetle hizmet veren Çağrı Merkezi, ulaşımdan, Veterinerlik Müdürlüğüne, Kanalizasyondan, Fen işlerine, Zabıta hizmetlerinden Park Bahçe hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunarak Erzincan Belediyesi ile vatandaşlar arasında iletişim köprüsü olmaya devam ediyor.
Erzincan Belediyesi Çağrı Merkezi’nde 2022 yılında cevaplanan 21 bin 599 çağrı içerisinden ilgili birimlere yönlendirilen 21 bin 470’i sonuçlanırken, 129’unun işlemi devam ediyor.
Benzer Haberler
Tercan Baraj Gölüne Milyonlarca Yavru Balık Bırakılıyor
Tercan’da Mikroçip Uygulaması Devam Ediyor
Erzincan Hem İç Hem De Dış Pazarlar İçin Üretiyor
Uluköy’de Yılda 15 Milyon Yavru Üretiliyor
Erzincan Tulum Peyniri Atatürk Orman Çiftliği’nde Satışa Sunuldu
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu’ndan Ahmet Tanoğlu’na Taziye Ziyareti
Anagold Madencilik'ten Sosyal Medyadaki Asılsız İddialara Yanıt
Bebeğimin İlk Ek Gıdası Ne Olmalı?